Theme Preview Rss

Followers

lalan2..

lalan2..kat blog org len..lame da x lalan2 kt blog2 org len..siyes, lama sangat tak jenguk blog org..macam2 citer dari dorang..sonok je baca..tp ade gak blog yang da bersawang..erm..fokus kat fesbuk kot...agaknye la kan..maklom la sejak ade fesbuk ni, segala mnde tinggal..hehehe..terasa jugak kat diri sendiri..sayang blog tp terlalu asyik dengan fb...siyes aku sayang blog aku ni walaupun xde ape sangat pun..cuma ade cerita tentang aku..tentang hidup aku, pengalaman aku..hohoho..tefiling pulak...

citer lalan2 lagi..tadi aku kuar la..siyes seminggu aku duk terperuk je kat dalam bilk..gulek2 atas katil..paling jauh aku g jalan..g toilet yg x smpai 15 langkah dari bilik aku..tu je la yg aku jalan selama seminggu..tadi kluar la.nk jumpe mmber aku..jalan2 je..kaki aku kejang..dalam bahase ingrisnye kite panggil krem..giler..adekah sebab aku dah lama x jalan jauh? mungkin la kot..nak smpai kat kawan aku tu, ntah bape kali aku benti...muni, learn from mistake..jgn malas2 nk jalan da pasni..padan muke aku..

erm..ni nak citer, tadi ade kawan aku sorang ni..katenye dah lame x baca blog aku..hohoho..terkejut jugak bile die kate entry log aku ni best..aku rasa biasa2 je la..mane ade best pun..taip ikut perasaan, ikut dan..hehehe..

ha, lupe pulak..semalam adik aku mesej, cakap umah aku kat kampung kena pecah masuk..tepon adik2 aku, barang mak aku yg kat ruang tamu..mmg terkejut giler vavi la...tp nasib baek sangat2 adik2 aku yg tido kat ruang tamu tu x kena pe..tu la, buat lagi awok me ni..ayoh da buat bilik, sibok lagi nak tido kat depan tibi..naseb baek la awok me ni jenis tido mampos..kalo tak, entoh la kawan nak kabo mende...

oke2..no more idea sebenarnye...daaa~~

2 yang ngomen:

Sham said...

mang aih... rilek je kau dok dalam umah seminggu yer muni? kalo den la.. da mati kot.. ahahah..

p/s: kesian famili kau kena rompak..

unknown said...

hahaha..
ak x bersosial..wakakaka...
pasal kne rampok tu, xpe la..bendda2 boleh cari..yg penting dorang sme selamat...