Theme Preview Rss

Followers

hohohoho...

hari2 update blog..rajin beno..memang sangat rajin serajin siti maisarah maen game..maen game dengan mulut membebel..hahaha...x sudah2..serajin noraini membebel dan serajin nor farnirah mendengar lagu jiwa2..hahahaha...

badan aku yang gatal2 ni memang x baik2 lagi..dari semalam mlepak ngan budak 3 orang ni, ntah bape kali aku kena marah ngan nor farnirah, jangan garu katenye..mane ade aku garu la..aku gosok je...pastu boleh jugak nor farnirah yang sama ni cakap kat aku..macam kena gigit ngan pelesit je..hohohoh...kojaq na...

xley lak aku nk upload gmba..kate dah done tp xde pn kuar...jap lg la aku upload smule...huhuhu...line sengal je..gune p1 wimax siti maisarah pulak ari ni..nak try test..huhuhu..tp agak slow jugak la..ujan kot..hehehe...




ni gamba yang telah berjaya diupload..ade ke macam kne gigit ngn pelesit..??? ish~ bukan2 aje..

0 yang ngomen: