Theme Preview Rss

Followers

pemanasan global

tajuk orang2 dewasa tu..hehehe..ala, aku punye citer kadang2 tu bukan berkaitan sangat ngan tajuk..tajuk men tibai je ape yg terlintas kat kepala..cerita lak maen taram je..hahaha..eh, macam hepi pulak aku hari ni..enset hilang pun masih boleh hepi..gile ape..serius ni, semalam aku marah sama orang yang duk menelepon aku je. so, aku silentkan enset dan terus membuaskan diri di atas katil. enset tu aku biarkan aje bersendirian. aku rasa enset aku tu lari bawak hati yang lara kot. menghilangkan diri tanpa dapat dikesan selama..jap, pukul 5.30 pg td aku sedar..skrg da pukul 10.55 mlm..17jam kot..betul da rasanya ape yg aku kira ni..kalau salah pn peduli la..ape ke kisahnye, yang penting lebih da sejam..

wa..badan aku merah2 sekarang ni..rasa macam minah2 saleh yg putih melepak itu terkena panas..aduhai, mengguirkan.(erk?)hahaha..gile sudah..aku pun tak pasti..ntah kne gigit ngan ulat ke atau betul2 aku dah gatal..maklum la..kawan aku buat survey kat fb..die cakap aku kawen dlu nnt..bf xde, nk kawen dlu..tu yg kne gatal2 tu..hahaha..semalam mmg x larat la sangat gatalnye..(ape ayat aku ni)..badan berpeluh2 malam tu.memang pemanasan global..badan gatal2..tergaru2, sapu minyak panas pn xde ape yg jadi lg..lepas tu aku mendapat sedikit nasihat dari dia..pegi la mandi katenye..dalam ati aku jawab, badan dah la baru lepas sapu ngan minyak panas, g mandi pulak..maw terbakar kulit aku..

ha..kulit aku dah semakin gelap dah sekarang ni..dah la sedia gelap..tambah lagi gelapnye..dulu, xde la aku kisah sangat tp bile kat tangan aku sendiri berbelang kesan jam, aku mule la jadi huru hara..xtaw nak buat ape, nak berusaha bagi warna asal atau pun sebaliknye...lalu aku mengambil jalan pintas kat belakang rumah pak kasim, aku pun keluar tanpa memakai jam..senang citer..tp giler x selesa..bile ape yang sentiasa ada kat kita, ttbe xde...skrg ni tone da hampir sama da...hehehe...hampir berjaya...

sebenarnye aku cukup marah dengan wifi ni..kejap ade, kejap xde..tp xde tu lg banyak dari ade..nasib baik free, xde la aku nk bising2 sangat.. ttbe pulak gatal tapak tangan aku ni..kate org nk dapat duit..ape ke ye begitu? huih, seronok ler aku..kalo betul, bio ler die gatai smpai pagi..banyak sket duit yg aku dapat..(da banyak, sket pulak) hahaha..berwatak tamak haloba secara tiba2..serius la wifi ni mmg macam haram jadahnye..connect 2 minit..terus dc balik 20mnt...huih, mmg menyakitkan ati betul....

terputus hubungan dengan idea, nak post pun x bole lg cz signal xde..g buat air jap, sambil2 tu cari enset aku..mintak maap la sape menelepon aku n memesej aku..bukan sengaja xnk balas.hehehe..ala korang ni pun, kalo ade yg taw no aku lg 1, npe x kontek no tu..ye dak?? pade sape yg xtaw tu, xpela...line oke..enset da jumpe.. =)) post entry..mintak2 lepas...

p/s: lepas ke hape..klik je publish tu..trs dconect...hampeh tol..seb bek da copy dlu entry ni...

0 yang ngomen: