Theme Preview Rss

Followers

nak balikkkkkk!!!!

hari pertama duk kat kolej yg xramai orang..macam orang x bape betul da aku rasa..semalam start dari pukul 9 mlm aku duk sorang smpai kol 12..sebab kol 12 tu aku kuar gerak g perak..g kat SMK redang panjang, mukim ijok...menguruskan hal berkaitan dengan program budak2 nie..alang2 aku xde kje..xde hal la aku tolong..
balik2 tadi smpai kolej smule lebih kurang pukul 7 ptg..aku pn siap2 diri mandi pe sme..tgk jam pukul 7.45...aku rasa giler lambat masa gerak..bosan yg teramat sangat dah...xtau la nak cakap cmner lg...
so aku buat keputusan tepon mak aku n tnye die bole tak aku balik ari esok..mane taw kot2 die marah..padan muke aku..mmg kne bising pn..hahaha...pastu mak aku cakap balik la..kalo xda tiket direct, transit je kat Kl...hehehe.....sonok2...
doakan yg terbaik....

p/s: masih sembunyikan kesedihan...kisah yg x sempurna untuk kita kenangggg... ;(

0 yang ngomen: