Theme Preview Rss

Followers

padan muka aku-siri ke patblas


tadi pagi aku mengadap laptop aku..da xde keje sangat2..baru la aku perasan betapa serabut dan tak tersusunnye harta benda aku kat dalam laptop nie..baru la aku nampak keserabutan tu..betapa banyaknye folder dengan macam2 nama...segala2nye aku save kat desktop..kalau la ditakdirkan........terus xley nk on n kne format..nangis teruk la aku..
p/s: background baru tukar...hahhaha..

aku balik mlm nie..tiket ke KL pukul 10.15...smpai sana pg..n xtau sempat tak aku nk smpai umah sebelum tgh ari cz tgh ari tu family ak nk kuar....adoyaiiii... padan muka aku..!!!

mlm pertama..(pertama???) tettt!!! aku tido sorang2 dengan kesunyian...naseb bek tido mmpos smlm..x sedo mnde...tak tutup lampu..hehehe...tido dlm terang..sebelom tido tu ak kaco acam ngn hazren...makan KFC...minggu nie ak rasa ak duk mkn KFC jer...3 kali da rasanye...habis mkn KFC, aku lepak atas katil..men game...cradle of persia..kalo tgk kat desktop aku tu ad game cradle of rome..yg tu da habis men da....da bjaye jadik emperor..hahaha...

ak layan la plak game cradle of persia nie...tgh2 men tu bole lak ak ttdo...hahahaha..bangun pg td tgk da game over..wakaka..padan muke ak lagi..nseb bek la first stage pn x hbs lg..xda la ralat sgt ak nk men dari mula...td smbung men...bosan gak...p online...jumpe felo die tnye "awk x balik ke?" aku pn selamba kadak je jawab "xtaw la..kalo sy rs nk blk, sy blk la"..hahahaha.. tp da mmg tol...rs nk blk, blk la.....

ini saja..okai..????

1 yang ngomen:

yoy said...

alooo..
remember me???
~small magician