Theme Preview Rss

Followers

memoirrr...

da 3 ari aku duk lepak kat foyer library nie..teman junior2 mampan buat keje..terasa kenangan mampan tu..teringat masa dulu2...masa aku masih lagi pegang jawatan dalam mampan..betapa sayangnye aku dengan mampan..teramat sayang...tengok budak2 nie, aenor, sarah, zola, aman, kadan, hapiz, muiz....muka2 yg ari2 aku nampak selama 3 ari aku duk kat sni..melayan kerenah budak2 nie yang menyakitkan perut aku..malam semalam melepak ngn aenor, zola, muiz, kadan ngn sorang budak kelantan..lias namamye..masa tu mmg giler sakit perut aku gelak..macam2 la budak nie..

la ni masa cuti raya cina..aku mmg tak balik..esok pagi kemungkinan aku akan ke perak...ke selama...menguruskan hal budak2 nie kat sebuah skolah..alang2 aku x balik..xda salah kalo aku tolong dorang....lagi pn aku sayangkan mampan..bile aku cakap camtu..mesti budak2 nie kate sebenarnye aku sayangkan dorang..mungkin la kot...hehehehe...

perut dengan sakitnye sebab banyak makan n banyak gelak........hahahahahaha....

0 yang ngomen: