Theme Preview Rss

Followers

this is actually happened

jumpe tun??? adoyai..!! what happened? kunun2 ak nak p awai sebab takut xdpt tempat duduk..ttbe sblm kls ak start pg tu..tepat 9.15 pagi, bernyanyi2 lagu "check yes juliet" kat tepon aku..pelik gak ak sbb jarang ad org kol ak pagi2 cmnie..nek la no 04-928****..sah!! ni no opis...aku pun betul2 kan sore sebelum jawab tu...katenye mintak ak p opis ari nie..suh aku amek borang..ak tgk jam..kls aku habis kol 11..program ngn tun mula kol 2.30...kalo nak balik mmg sempat la sesangat tp nak dtg smule tu masalah ler sket..bukan ak yg bawak bas tu..heheheehe.

kol 11.50 ak smpai opis n jumpe k.zira..die kasi ak borang utk list nama2 budak last sem blok aku..sebagai ketua blok yg berwawasan dan berdedikasi menurut perintah..hahahaha..pastu ak tgu 1 org budak nie..dari ari tu lg nk amek buku kat ak..smpai skrg nie x amek2 gak...tgu punye tgu last2 smpai la budaknye...

pastu nak p kmpus balik..tgu bas punye la lama..ntah p mane bas nie..sesat agaknye...smpai2 kat tempat syarahan tun tu da kol 2..dah penuh smpai ad yg duk atas lntai..
ni gmba ak amek dr atas..tu yg nmpk kepala2 je..kalo dari bawah mesti nmpk crowded..tp secara jujurnye ak ckp aku xdpt tgk live..tgk siaran lgsg jer..hahaha..ape bezanye???? aku tgk yg dorang pncar kat skrin je... :(( tempat yg tun duduk tu da penuh giler2..ak yg kurus ni pn x muat nak masuk da..sian2..
ape yg tun cakapkan nnt ak citer sebab ak nk dapatkan live record dr kawan ak dlu..

pastu balik2 petang td, kawan ak ajak joging lak..ilang akai ke apa ajak ak joging..luruh tulang temulang ak nnt..hahahahaha...ak pn amek keputusan ajak die jalan2 je...pusing2 kat sni..n masa tgh jalan2 tu, ada la seketul kapel nie..duk kat bustop..(aku marah nie) yg pmpnnye duk bersandar kat tiang batu..yg jantannye duk meniarap atas tempat duduk tu smbil kakinye nek keatas.. macam inilah tapi jauh lg comei gmba nie...ak dan beberapa org manusia yg lalu lalang kat stu pandang je la..mklom la jarang dapat nengok laki ber"aksi manja" camni..last2 budak laki ni sound la.."ape pandang2??"..kuang ajo tol la..aku pn yg jijik n sakit ati menengoknye pn jawab "ada mata pandang la oi!! xkn nak pikir ngn bijik mata" pastu mmg berkilo2 la kne sumpah ngn aku..kalo muka cam berat pit ke, awek cam taylor swift ke..xper la nak sound2 org..nie macam....
sakit hati aku..

la nie ak duk layan video nie je..dari td duk ulang2..

ak jadi stick kat minit 2.35..giler la...hahahaha..yg penting best...pastu lg 1 video nie..ak teringat kat budak tu kol ak pnye ym n nyanyi2..pastu suh ak mintak 1 lagu..ak mintak lagu nie n die nyanyi separuh je sebab pening ngn videonye..hahahaha...

yezzaaaa!!! sekian terima kasih....

1 yang ngomen:

Anonymous said...

best!!! memang best qulity soudn dia pown mantappppppppppp!! haha