Theme Preview Rss

Followers

suka - sedih (50-50)

aku tak pasti ape nama perasaan nie sebenarnye..perasaan sedang merojakkan dirinye..serius aku baru pas bangun tido nie..last bgun tido pukul 10 pg smlm n seharian dan semalaman aku menyiapkan urusan blok dan assignment2 aku..tadi ak dapat la tido jap..ngam2 sejam..akhirnye aku terponteng kelas web application..maap kalian..!! serius ak x sengaja..aku da siap iron baju lain utk g kls ptg ni..tadi aku pesan suh kawan ak miskol aku pukul 3..takot ak ttdo..n die pn miskol la..aku dengan pantas taip mesej ckp yg ak x tido..ak xtaw la pastu tgh2 layan lagu nie..cinta katakan cinta..tahap gaban beb!!! leleh!! angau sudah..tettt!!!! tgh layan lagu nie la pastu ak ttdo..mmg x sedo mnde pn..tgk nset ada 5 miskol..mmg kentang gilernye sebab tone ak lagu dirty little secret volume no 4..enset duk kat tepi telinga..tp x sedo gak..teruknyeeeeee...!!! td ak mesej mintak maap sbb x sedo diri..x dibalasnye...adesss~~~

semalam aku rasa aku start buat mnde x bpe nak cerdik..hahahaha..bukan x cerdik sket..x cerdik banyakkk..kelas ak kol 11 smlm..tp ak terlambat la n ak x masuk la kelasnye..ape ke gile kelas pukul 11, ak nk masuk kol 11.45..???ak pn roger la minah ni..mmg da lme x jmpe die..ad la dlm setahun..ak pn lepak2 la ngn die..giler gak la..jalan2 kat dlm kmpus n ak suggest p kuar bandar canglun yg plg dekat ngn sintok nie..sebabnye kawan ak tu nk beli barang utk family angkat die..masa lam perjalanan tu, saatnye pacik konduktor bas mara liner mintak duit tambang, kiteorg dengan sepakatnye tukar lokasi berfoye2..p jitra..

sampai je kat jitra..hilang kisah nak beli barang utk mak angkat kawan aku tu..terus merayap ke jitra mall and p beli tiket wayang..bengong tol..tgk ler citer adnan sempit..mmg dari dlu lg nk tgk citer ni tp x berkesempatan lgsg..alang2 smlm, terus je la..dah la memasing pakai baju kurung..baek giler..kalo kawan2 bek ak tgk, sah2 ada yg terkejut sbb ak sndiri pn terkejut ngn diri ak..

dan ketika menunggu masa utk berfoye2 kat dalam panggung tu, aku dapat berita yg menyedihkan..cikgu aku masa form6 masuk hospital..sakit saraf2 katenye..ak pn x pasti..n sorang kawan aku meninggal..lemas kat sungai pahang..sedey giler sbb arwah baik sgt ngn aku masa form5..:(( arwah lemas ari jumaat and mayat die org jumpe ari ahad ari tu..n berita yg menyedihkan lagi..pagi tadi cgu aku menghembuskan nafasnye yg terakhir kat hospital temerloh..:(( al-fatihah. moge2 roh mereka dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama org2 yg soleh dan solehah..aminnn...

0 yang ngomen: