Theme Preview Rss

Followers

mencari konklusi

esok tun mahathir nak mai kat sni..ak dengan rela hati ponteng kls semata2 utk itu..masa ak nak daftar tu, akak yg jaga kaunter tu ckp die x galakkan ktrg ponteng kls semata2 sebab nie..tp ak pikir balik..bek ak ponteng je..bile lg ak bole dpt peluang nak tgh tun dekat2..kan3???

tp bile ak pikir balik..mmg terasa rugi ak ponteng kls..ak pn da mesej kat mak ak..mak ak ckp ikut la..ades..!! mknenye die x kisah la kalo ak x p kls..mintak2 la lect ak x marah...ngee~~~

pasal koje finance yg ak btaw smlm tu..serius ak ckp x siap pn pg tadi..ak hentam je sesetengah jawapan tu yg last2 tu ak tgl kosong je..nk dijadikan cerita lak..kawan2 ak sme x masuk kls ari nie..tgl la ak sorang dengan perasaan cuak kat dlm kls tu..

mule2 ak rasa selamat dah sebab lect tu ngajo macam bese..agak2 macam die lupe da ngn koje tu..tp ak silap..dah last2 tu die cek la latihan ktrg..sorang2 lak tu..die caap sape yg x siapkan, tulis nama kat dlm buku die..aku dah makin cuak..dah la sensorang..last2 die pusing2 kls tu x smpai pn kat tempat yg ak duduk tu...die ckp je kls habis..terus ak keluar..hahahaha..jahat tol..

sudah2..ak nak tido da nie..nak qada tido smlm..hahaha..semangat nak jumpe tun nnt..yezzaa!!! babai..

2 yang ngomen:

Uruchimaru @ kf said...

nak jumpe Tun ade ape wey!

Anonymous said...

saje...........
-aku-