Theme Preview Rss

Followers

ape da jadi....????

aku rasa macam seminggu punya citer nak masuk lam nie..tu pn kalo idea aku mencurah2 jatuh ke ladang gandum la...kalo terlekat je kat lobang cacing, x guna gak...lepas ak balik kursus tu...aku mengalami kecederaan yg separuh masak seriusnye...tapak kaki ak terkoyak smpai ak mmg bermasalah utk berjalan dlm 2@3 ari gak la...badan pn calar balar tapi tu pengalaman...sekurang2nye ak merasa gak bnda2 yg menyeronokkan tu..bejalan lam utan sensorang..gedegung gedegang dahan2 pokok tu kne langgar ngn aku...hahahahaha...

hari2 selepas tu aku mula menyebokkan diri (ak mmg suke nyebok) ngn assignment yg belambak2..assigment grup yg x macam grup...asigment individu apatah lg...ngn latihan soklan smpai 100 lebih..sme kne siapkan dlm smgu...yg tgolek menyiapkan sme tu aku la...padan muke aku!!!

melalui hari2 aku dengan perasaan sakit hati, geram, marah...rasa nak makan org...smpai 1 masa, berbakul2 ak carutkan org...kadang2 tu rasa macam org gile pn ada...

sekarang ni keadaan da semakin stabil..tinggal 2 kje je lg x siap...jap lg pn nak p kls..nak submit 2 asigment..nak jawab kuiz...lps tu bole g poye2 jap..hahaha..gatai!!
sekalung penghargaan pada orange, kyle, AEF, dan beberapa org lg yg sllu bg semangat kat ak...

esok2 luse ak sambung balik sbb nak siap g kls...babai...

1 yang ngomen:

Anonymous said...

semoge cpt sembuh