Theme Preview Rss

Followers

my laling Kyle Miller

disebabkan aku terlalu banyak masa percuma, aku pergi la melawat blog2 orang nie. sambil tu ym ngn kawan aku yang duk kat US. die ngajo aku bahasa inggeris. tetibe mata aku tertancap pada 1 blog nie. aku pun klik jer la. baca punye baca entry die, tetibe aku rasa sakit ati. kalo ikutkan nak jer aku tinggal komen kat blog tu tapi tak sampai hati la pulak. kang ada yang nangis. aku pun dengan rela hati meluahkan kat blog aku sendiri. layan la ko. kalo ko rasa bahagia sangat dengan ape yang ko buat kat orang, p mampus ko la.

"kadang-kadang kite tak sedar kita ada sakitkan ati orang". aku selalu cakap camtu kat kawan aku. "kite cakap selalu ada kat sisi orang lain tapi bile diperlukan, kite tak pernah ada" kita tak perasan sume nie selagi tak ada orang yang terus terang dengan kite... (aper kaitan dengan citer atas tu?) aku pun tak taw. tapi pikir2 kan lah.

semasa berlakunye penyembangan aku dengan Kyle, kawan aku yang kat US nie..rasa seronok la pulak sembangnye. english aku pun dah ok. tapi sebenarnye dah lama aku tak ym dengan die. macam-macam ler aku sembang ngan die. dari cuti, pastu aku nak g jalan2 jap lagi..pasal rumet aku. sembang sume la..nie la die..

0 yang ngomen: