Theme Preview Rss

Followers

blog partner

dengan ini secara rasminye sy ingin mengumumkan...
ESOK RAYAAAAAA....!!!!!
giler..!! hahahaha....

dengan ini sy ingin mengumumkan bahawa sy telah menemui penjaga hati..eceyh!!
hahaha..xdala..sy da jumpe partner utk contribute lam blog aku nie..jap sy..jap aku..weng tol..

diperkenalkan sdara orange (bukan nama sebenar) sebagai contributor blog aku..
nape aku pilih sdara orange nie?? sape die??
nape aku x pilih AEF, The Four, Small Magician, TM...?? ape lebihnye Orange ni..??

ini semua karena...Orange nie best..best la kot...ngarut kuat..hahaha..
oyen jgn marah ek..
huhuhuhu....
aku pun xtau pasal per...kenal orange nie pun x lama tapi rasa die best je...
tu yang aku ajak die jadi contributor kat blog aku...
xda niat tersembunyi tau...

ok la..sekian terima kasih...

ps: orange nie single lg......agaknye...hahaha...

0 yang ngomen: