Theme Preview Rss

Followers

balik kg...


nie gambo cable car taw..bukan ketapi..wawawa..x sabonye nak p obesi...obesi kah?? hahaha...dengan penuh upaya aku planning agar segalanye berjalan lancar...timing pun aku jaga..siap set masa utk ak on9 lg...

bas aku balik phg pukul 8mlm nie..tapi dlm pukul 4 aku dah nak gerak g terminal sebab dari kolej ak ke terminal nie ada la 2 jam..luruh tulang rusuk aku kalo kena berjalan..letih mengutip pastu nak saletip lak nnt..argh!!sengal tol..ngarut lak..dah pasang azam xnk ngarut tadi...

pastu aku balik kolej smule 25hb..awal giler tapi exam punye pasal..balik jer la..nak buat macam mane kan..kalo ikutkan duk umah..sampai tercabot bijik mate aku pun xmo balik kolej jugak...harap2 aku jumpe jalan balik 25 nie..

planning raya nie..erm..macam xbpe nak ada ape sangat pun..cume kemungkinan x sebesar stadium bukit jalil la..nak p kuantan..cadang nak p umah si busuk azmeer..tapi xtau lg ler macam mane...bergantung pada masa dan keadaan..

ok ler..dari aku ngarut pastu meroyan tak tentu pasal..aku nak mengakhiri karangan panjang aku nie dengan ucapan maaf secara peribadi kepada...
>> insan kesayangan hamba..cikgu mai yang busuk...lame da x jumpe..insya Allah balik ni sy p umah cikgu...
>> AEF..kot ye xmo maapkan aku, jangan la tutup enset pagi raye nnt..hahaha..
>> The Four..mintak ampun banyak2 bro..gua banyak kaco lu...ngate lu..tapi best taw ngate lu..tu gua suke tu..hahaha...
>> RuDZ..hehe..weh, mintak maap banyak2 atas sgla ape yang jadi..cewah..!! nnt jangan lupe duit raye aku taw...
>> Shaqina..aku mintak maap banyak2 kalo ada salah n silap aku pada ko slme nie...
>> aty jb..ngengade la kamu..slamat ari raye taw...mintak duit raye dari ujung rambut sampai ujung kaki...hahahaha...
>> Shema..kak she..huhu...slamata ri raye..mintak ampun segala salah dan silap..andai terkasar bahasa..terguris perasaan..hehe..
>> n kepada semua sekali..aku mintak maap banyak2 kat korang..doakan aku selamat sampai kat umah n selamat balik ke kolej minggu depan..harap2 nie bukan aidilfitri terakhir.......

assalamualaikum...

3 yang ngomen:

The 4 said...

OIT,,HATI2 BALIK KG..

Boneka tak sakit said...

selalu ucapan mesti korang tertinggal aku sia2 aku besarkan korang!!

ye2 selamat hari raya maaf zahir je dosa batin takde kut hjhuhuhu seksa batin ada ke huhuhu...

manx a.k.a AEF8080 said...

slmt ari raye unk...kalo ade terkaspr bahase tu phm2 je la...mmg dh sifat aku cmtu