Theme Preview Rss

Followers

aku semakin tak sedar diri....;-(

nape la jadi macam nie...
aku pun tak tau..
sebelum nie aku tak sangka pun sume nie nak jadi..
sebab sebelum nie aku lalui hari aku macam bese jer..
dari mula lagi teratur macam tu..
tapi nape tadi aku baru perasan yang aku ni da makin tak sedar diri..
nape nape xda sape pun yang tegur..??
salah ke tegur kalo aku ni da makin tak sedar diri..
nie diam jer..
aku x kisah pun kalo nak tegur..
lagi la aku suke...
urm....
sedey aku.....
dari tadi pikir...
nape laaaa.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jadi camni....
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
..
ish....
...
...
...
...
...
...
...
...
..
...
...
makin lama...
makin lambat aku bangun sahur..
makin x sedar diri dari tido...
urm.....;-(

****************************************
tadi bagun pukul 5.41..
imsak pukul 5.44..
macam turbo aku mencekik...
minum vico..
dah ler terbancuh panas...
tersentap urat saraf aku yang tgh tido lagi tu....
mati segala kuman H1N1 yang baru nak membiak tu...
ades.......

3 yang ngomen:

TerubukMasin said...

lu dh gtau..
gua sedarkn lu..
pagi nanti lu bngun jam 3 ekk..
gua tk bleh nk cll..
numb lu tkde ngan gua..

small magician said...

kesian..
wat cam aku..
blogwalking sampai sahur..
huahuahuhahuhauhauhauhuahuahu.
sok ponteng clas g..hehe

unknown said...

small: insap da nie..x monteng da sem nie..ha9..

TM: kalau gua bagun jam 3, nak tunggu imsak, sempat la gua kebulur dulu...ala..lu kan ada no tepon bilik jiran gua tu..kol jer la..ha9..