Theme Preview Rss

Followers

MUNI vs FAEEZ 2

muni vs faeez 1

time: lepas sahur..tgu azan subuh..
location: aku kat atas katil.. die kat umah die...

aku pun capai enset ak..terasa di minda macam nak mesej budak nie...aku pun mule la menaip...

aku: weh, ko buat per..? sahur tak..?
faeez: tgh tunggu azan nie..
aku: same la..
faeez: aku tak tanye pun..
aku: ampeh..(oo..kenakan aku yer..siap ko...mule la cari idea2 nak kenakan die balik..)
faeez: wakakaka..yer la..aku tanye lambat sket..ko da jawab dulu..
aku: weh..ko ada dengar radio tak smlm..?
faeez: aku da lame x dengar radio..awat..?
aku: huhuhu..best la ko..
faeez: awat? tak dengar radio pun best ker..?
aku: bukan la..ada orang buat ucapan slamat brbuka pose kat ko smlm..
faeez: uik..yer ke..?
aku: yer la..ada faeez laen ker duk sungkai pastu kje kat hot spring tu..?
faeez: aku sorang jer la..
aku: da tu betul la ko..da la pmpuan lak tu..
faeez: ape name die..?
aku: tah ler..x ingat lak aku..
faeez: hahahaha....
aku: bangga la tu...
faeez: mana ada..ape dia cakap..??
aku: KEPADA SELURUH UMAT ISLAM, SELAMAT BERBUKA PUASA...hakhakhakhakhak....
faeez: hahahahaha...munguk ko nie..
aku: wakakakaka..padan muke..kena kan aku lagi...

*********************************************

penat gak la aku gelak....
pastu dalam 3@4 ari gak budak nie xmo mesej ngn aku...
malam tadi jer baru sembang..
die kol aku..
hahahahaha....
amek kau..
lukenabeb..!!!

0 yang ngomen: