Theme Preview Rss

Followers

hentam saja la..

arghh..!!! mnde ak nak taip nie..? taip dah separuh, pastu ak delete balik..pastu taip lagi..delete lagi..kalo yang ni ak delete gak, mmg ak ligan jer diri aku nie..

ari nie ak ada 2 kls jer..kls IT projek management ngn IT statistik..kls IT projek tu, lect ak da cakap minggu lepas yang die nak buat kuiz ari nie..pagi tadi ak buat dek jer..nota pun ak tak download..pastu masa nak p kls, aku tnye la kawan aku die study ker tak..die jawab tak..hampa harapan aku nak meniru..

pagi nie kuiz punye pasal, ak p kls pun awal..bese kls start kol 9.30..pukul 10 baru ak sampai..tadi sampai pukul 9.10..giler kental semangat aku..cadang nak gak la tumpang2 kawan aku study..tapi sampai2 jer..aku letak beg, terus ak cabut keluar...malas pulak rasanye..berpegang pada prinsip "kalo study sambil malas2 tu, nnt x berkat"..aku pn amek tepon ngn kad matrik, duk kat luar lepak2 tengok orang sambil kutuk2 lam ati..hahahaha...

pastu ak masuk ler kelas..lect ak buat onosemen cakap x jadik kuiz ari nie..senyum aku..hahaha...tapi die kasi esemen..submit minggu depan..xda la susah sangat esemennye..aku pun mempokes la kat dalam kelas..xda sembang2 macam selalu..apatah lagi makan2..dekat2 nak habis kls, aku mesej nisak..ajak lepak sama lepas habis kls nie..die cakap nak p pejabat pos..nak pos kad raya..masa tu baru la ak sedar yang pose dah nak habis..raya dah dekat tapi aku x beli kad raya lagi nak kasik kat mak ayah aku...

aku pun secara turbo la menaip mesej kat nisak cakap nak ikut die..alang2 tu boleh la aku cari2 kad raya..last2 jumpe la kad raya yang kiut miut kaler putih, ada gambo masjid..bunyi2 lagi..tapi mmg tiap kali ak kasi kad raya kat mak ayah aku, mesti yang bunyi2...kat org len, tidak ler pulak..

pastu ada la bazar jual2 baju2 raya, kuih2 raya, keronsang2...ak naek lenguh tunggu budak nisak, lia ngn ain nie memilih keronsang..pilih dekat setengah jam tapi x beli jugak..kalo beli pun 2 jer..ala...x berbaloi betul ak rasa...dorang tanye "ko tak maw ker?" errr...aku kena maw ker..? ish tidak ler ak nak beli keronsang besar macam gajah tu..macam robot jer ak tengok..nak pakai tang mane pun ak xtau..ish..!!!

dah habis membelah tu, ak pun gegas la g kelas..agak jauh jugak la ak jalan..lenguh urat buku lali aku, perut ak sampai bunyi2 da..ades..!!sampai2 kat kelas, lect ak xda lg..tapi mls ler ak nak kluar balik sebab kelas statistik ni ak duk kat depan skali..senang sket paham...lepak2 sat..sembang ngn mmber ak, lect pun masuk n ak blajo ler dengan kusyuknye...

ari jumaat nie ak ada exam lak..study pun belum lg..pasnie la..(kot)..ari ahad lak ada kuiz..ades..!! dan2 jer la nak kuiz n exam time ak tengah malas nie...

ish..malas ler nak menaip da..gune tenaga..perut makin lapo nie...

0 yang ngomen: