Theme Preview Rss

Followers

rambut





mule2 rambut aku sebelum aku cuti dulu lebih kurang macam nie la..dah la first time aku bersabar sampai panjang tu aku boleh tahan..lama-lama aku terniat macam nak potong jugak. dalam 3 @ 4 bulan jugak aku pikir nak potong ker tak..lastly dalam cuti baru nie dalam keadaan kepala aku yang tertekan, aku potong la jugak..jadi la cmnie...



masa nie aku rasa rimas gak lagi...pastu dalam pale aku pikir nak pendekkan lagi. ternampak lak gmbar victoria beckham..cantik la pulak rambut die....



masa tu aku pikir la kalo aku buat rambut camtu ok gak...pastu dalam sebulan kemudian, aku potong la lagi..masa potong tu, dah ok da pastu aku cakap.."pendekkan la sket lagi.." last2 jadi cmnie...



hahahaha..begitu la jadinye..x dapat rambut cam victoria, cam laki die pun jadi la..wakakaka...

0 yang ngomen: