Theme Preview Rss

Followers

tengah pikir nak letak tajuk apa...

wah..bahagia setelah mendeactivate fb aku...walaupun serangan datang bertubi2 di telepon bimbit ku...(look, very the unique kan my telepon bimbit..)..serangan dengan soalan yang hampir serupa.."mana fb kau?".."kau delete fb ke?"..ditambah pulak dengan soalan busy body.. "kenapa kau delete fb kau..?" jawapan aku satu je.."aku banyak mencarut, so pihak fb da ban aku.." hahahaha....jawapan yang akan mendapat satu respond sahaja.. "sengal!"

masa aku taip entry ni sebenarnye mane ade connection internet pun..huhuhu...tadi ade kejap..pastu da terdisconnect lak..malas dah aku nak closed page ni..buat2 aje la macam ade connection kan..macam x biasa berpura-pura..hahahaa...dah la tengah selsema ni..macam budak hingusan pun ade ni..hahaha..kalau budak hingusan memang x pandai berpura-pura...suciiiiiiii jeee...hehehee..

kehidupan sosial memang macam sial je sekarang ni..eh,silap..x sial la sebab baik je duduk kat dalam bilik..start dari lepas cuti raya dulu aku langsung x kuar g mane2..kuar setakat g kelas,g makan..tu pun sekitar kampus ni je..memang x g bandar pun...ari sabtu baru ni, aku pun konon2 la nak g bandar..nak beli sos ngan sunquick...masa tu la baru aku taw yang ade traffic light baru buat kat depan cmart tu...sengal je aku rasa..macam baru kuar dari bawah tempurung jer..hehehehe.....

ade beberapa aduan di bilik mamarazzi mgu ni..yang paling menarik perhatian aku ialah berkenaan chenta seorang aku dan seorang dia..hahaha...xde la..pasal seorang lelaki ni..boleh diklasifikasikan sebagai seorang VIP dan menjawat jawatan penting dalam sebuah organisasi kerajaan..kira bab kewangan agak stabil la...tapi malangnye si gadis tak tahu menghargai...wah, agak sadis disitu..kalau aku la jadi lelaki tu, mesti aku cakap macam ni kat si gadis.. "ape lagi x cukup? tgl aku nak salut badan kamu dengan emas je lagi..semua kamu mintak, semua aku kasi..chentamu chenta plastik!!" (sambil keluarkan m16) hahaha..naseb baek aku bukan lelaki tersebut....

habis cerita dari bilik mamarazzi..ni masuk pulak berita yang agak malang dan menganggu konsentrasi study aku..menyebabkan aku malas nak study..(macam la pernah rajin kan...)..berat aku turun 4kg..satu kenyataan yang susah untuk aku terima...ade orang cakap.."apesal ko ni pelik sangat..orang laen sebok nak kurangkan berat badan, ko pulak sebok nak tambah..."..hehehe..nak buat macam mana...da badan beso lidi..nak gune appeton weight gain x mampu..hahaha...

wah! aku teringin nak karoke lagu rahimah rahim la...hahahaha....ngan lagu no doubt..huhuhu..bile la aku dapat g karoke ni...ari2 melalak kat dalam bilik je..sian kat rumet aku terpaksa dengar suara aku yang amat familiar untuk buat ritual memanggil hujan..ahahhaa....sian die..hehehe...

0 yang ngomen: