Theme Preview Rss

Followers

serabut...

assalamualaikum..siryes aku xde masa sangat nak update blog ni..bukan pe, teringin dari dulu lg da nk tukar layout, nk adit tang link tu..nk itu, nak ini tp memang tak berkesempatan..nk buat mnde tu sme bukannye 2@3 minit...line kat bilik cam haram je...dengan kibod rosaknye..susah beno nk mnaep...

ari jumaat dlu ade program ramah mesra ngn wakil yayasan pahang...ermm..aku mulanya memang malas nak g sebab banyak keja tp gagahkan jugak..g je la..smpai2 kena handle projector, sound system, pastu ngn mmg keje aku, amek2 gmbo..smpai 3 kamera aku pegang..mmg giler la..memang x boleh aku nk g saje2 sebagai peserta...huhuhu....

lagi.....aku melalui minggu ni dengan penuh tekanan yang x berapa berjaya aku sembunyikan...honestly, paling teruk sem ni...bukan berkaitan pelajaran pn tp benda datang bertimpa2...pasal kes saman2..pasal kes tunang2....and macam2 lg...memang sme ni bukan melibatkan diri aku secara langsung tp bile orang dah citer, kawan lak tu....dalam masa yg sama tetap terfikir...

pasal kes saman menyaman tu...adoyaiii...aku cakap bengong nnt marah..kawan aku si A buat aduan pasal library awan kat tempat aku selalu tutup..kebetulan pulak yg keje jaga library tu, sama2 kawan..(si B).. Si A ni buat la aduan , bukan aduan ape sgt sebenarnye, cuma nak tanye pasal cuti je..bape ari seminggu cutinye...buat la kat penyelia Si B ni...yang penyelia Si B ni lak, aku xtaw bangang die tu smpai tahap mane, g dedahkan aduan Si A ni kat Si B..siap bg no telepon Si A ni lg...
Si B ni memang terkejut la sebab Si A ni mmg kawan die..macam2 la die tuduh Si A ni...nak tabur pasir lam periuk nasik die la..(macam artis pulak)..smpai nak saman malu pe seme...pada aku, adat la seme ni..awak tu keje ngan orang awam...kebetulan sangat2 awak keje kat tempat sndiri, tu yang awak rasa kawan awak tikam awak dari belakang...padahal benda tu normal je...kalau nk bawak naek mahkamah sekali pun, memang dah sah2 awak kalah...penyelia awak tu asal bodoh sangat..? sekolah da cukup tinggi tp bodo bertingkat2 jugak....

pasal kes tunang tu pulak..memang menyerabutkan kepala aku..nak buat hal tunang ni maen2 je...bole pulak cakap tunang je dulu, nnt pape belakang citer..nk je aku sepak mulut budak ni..aku bukan ape..aku kenal budak pmpuan dan budak laki ni..dua2 kawan aku n aku kenal family dorang..jangan la buat mnde ni maen2..kalau x sedia lg, xyh je...aku xnk lg ramai orang yg akan kecewa nanti...tunang2 n kawen2 ni bukan macam maen pondok2..ari ni ko jadi laki aku, petang kang kite dah xda pape....susah!!

ade lg beberapa perkara yang tak stabil tp bia la...laen masa aku citerkan...post yg ni dulu sebab nk p mandi...panasssss.....

0 yang ngomen: