Theme Preview Rss

Followers

kepala lutut aku pecah..!!!!

waAaaAAaa..!!!
kat kedai ada jual kepala lutut tak..???
ganti ngan kepala hotak boleh..??
ketensenan yang melampau sampai aku berpikir cukup pendek untuk menjahanamkan kepala lutut aku...
nape curi system aku...??!! bukannye buat ngn ayo liuq sume tu...ades..!!!!
aku da ler semangat giler nak buat presentation pagi tadi...
ttbe tengok system org yang present awal tu same sebijik saling tak tumpah kuah kari ke roti canai...
ades..!! kuciwa hatiku..hampa dijiwa..menusuk ke kalbu....tido makin lena...mandi jadi malas..makan makin banyak...
hidupku dah semakin kucar kacir..hancur..musnah..dalam berkelip2 mate..

mengapa ini semua harus berlaku..
apakah ini semua kerna diriku...
sedangkan aku cuma watak dalam cerita nie...
waAaAaAa..~~~


kawan aku namenye amin bermesejan seketika...
ko tgh buat per.. asking him...
aku cakap ler tgh mencekik....

tidak lama kemudian..
amin yang sama menelepon diriku...
ko buat ape ni? tnye beliau..
aku mnjawab dengan rasa konfiden yang teramat...
tgh makan...lapo giler...

dengan nada yang agak kuat macam amy search tarik lagu fenomena tu...(ape kaitan tah..) amin berkata...
ko nie nape kje nak makan jer..? sah2 ape yang ko makan tu turun kat labu betis ko kan...tu yang ko jadi x kenyang2 sebab makanan tu x lekat kat perot...

after that, terpikir lak aku..ada betulnye kata2 si amin tu...terima kasih kepada sedara aminurrashid...

aku yang masih berpakaian sopan nie mau berangkat ke katil untuk mentransformkan diri aku ke dunia otromen..sudah lama tidak menemui rasaksa lam mimpi2 indah aku...rasaksa...aku datang..!!!!!

ps: mintak2 ler aku dapat idea baru nak buat system tu lam tido aku nie...

0 yang ngomen: