Theme Preview Rss

Followers

blogger hantu

sedang2 musim kemarau nie kepala otak aku kering jer rasa..
rasaksa lam perut pn dah mati agaknye sebab selera makan makin kurang..
baru jer nak berseronok bile org cakap aku gemok...
ttbe hilang selera makan lak....ish3...

la nie ak nak cakap pasal 1 mnde...
aku ada terdengar orang cakap cmnie...
"blogger2 nie sume hantu nak menghentam orang len..."
ish..pasal la pulak..
kalo aku hantu..
aku datang kat ko cekik2 je bio mampus...
baru padan muke kamu....

bile mase lak aku hemtam org laen..??
ape barang hentam org kat blog..
baek hemtam betul2..
baru puas ati...

1 ari tu pulak...
ada kawan aku cakap cmnie kat aku...
"ko nie buat blog buang masa jer...."
ek eleh...lu dengki..cakap dengki...
pasal gua buang masa lak...??
kalo sungguh gua buang masa...
masa gua..bukan pinjam masa lu pun...

sekian terima kasih....
*********************************************
mengong sudah..
kepala pusing...
idea xda..
sekering mentari di ufuk senja...
wakakakakaka...
tada..~~~

2 yang ngomen:

Anonymous said...

jum lah aku couple dgn ko jelah!! ko terima aku jelah!! CEPAT LAH AKU KASI KO CAN NIE.. SAMPAI KUL 10MLM JE NIE!
OWH... MASA DAH TAMAT! :p

sori..

unknown said...

wakakaka...
ko bukak peluang 3 ari lg pn lom tentu ak nak pikirkan..
hakhakhak....