Theme Preview Rss

Followers

rendang daging beger...

location: dlm kelas It management. seat kat blkg skali.
time: dalam pukul 8.30 mlm


dalam keadaan bosan yang teramat, aku pun men la amek2 gamba ngn kawan aku. pastu tetibe masuk la mesej...

nisak: balik kelas nanti jangan lupe belikan burge aku.
aku: maleh beli beger. aku belikan ciken cop kat ko.
nisak: xmo. nak beger juge.
aku: xde2. aku belikan ciken cop jugek kat ko.
nisak: beli la beger kat aku. nak beger jugek. daging cheese.
aku: bang, beger daging cis 1.. pasar tenggelam dik. daging habis. orang buat rendang.
nisak: kentot ko. mane ada orang buat rendang ngan daging beger.
aku: ala..bukan daging beger tu. daging yang die belum poses jadi daging beger lg.
nisak: x kire, aku nak jugak.
aku: yela2. aku dah habis kelas dah nie.
nisak: beger ye. jangan buat2 lupe pulak.
aku: beger ape? begedil ke bedegil?
nisak: aku dapat ko, kene sedebik jap lg.
aku: debik la. aku malas belikan beger ko.
nisak: ah..saje la tu cari alasan.
aku: hahahaha..aku tengah tunggu bas nie.
nisak: jalan je la. sekangkang kera jek.
aku: sekangkang kera hape gini. kera pun x mampu nak mengangkang.
nisak: mengong. beger jangan daging kucing tau.
aku: da tu ko nak daging unta? bang, beger daging unta 1..!!
nisak: daging ko je la. ok ler tu.
aku: ok jugek daging aku. ko nak tang mane? peha, dada, kaki??
nisak: kentot ang. ingat aku kanibal ke?

************************************************************

lastly, sampai je kat tempat yang sepatutnye, gerai beger tu tutup. aku tepon nisak cakap begedil x jual malam nie. same2 la kiteorang berdua makan mee goreng basah malam tadi. habis cerita pasal rendang daging beger...

2 yang ngomen:

Uruchimaru @ kf said...

emm okelah ade mee goreng tue klu tak kosong plak perut tue..!!!

Anonymous said...

woi......siap ade name aku...