Theme Preview Rss

Followers

dapat kad raya pulak...

dalam minggu nie ak rasa posting ak pasal nak beraya jer...dapat kad raya nie best walaupun ati x berdebar masa nak bukak envelop tu..eceyh..!!! (sebab mne ad envelope kan)..tapi sonok la..sayang kawan2..huhuhu..skema jer...



nie kad dari lenggang kangkung time kasih kung..ak pun nak mintak maap kat kamu andai ada tersilap kate..terkasar bahasa..andai kamu terguris ati dan perasaan..aku pun doakan keselamatan, kesejahteraan n kesihatan kamu sepanjang ramadhan, syawal, n utk sepanjang hayat kamu...



yang nie pulak dari kak tweety peak..time kasih kak tweet..harap2 tahun ni jadi tahun paling best kak tweet sambut raya...arap maapkan kalo ada salah silap...kak tweet..buat kuih raya banyak tak..?? pos ler kat umah den..hahahaha....

2 yang ngomen:

Ries Lee said...

dapat kad raya yg betul kan lebih bermakna... :)

unknown said...

ries lee: da dapat da pagi tadi..ada orang selit kat depan pintu bilik...ngee~~~