Theme Preview Rss

Followers

awak kan banyak duit...........

smalam punye malam..masa kelas software engineering tu aku dapat la mesej kat tepon aku lg 1..dalam ati aku sape lak yang mesej aku..bese kat no tu si azmeer jer yang mesej...aku pun bukak la...mesejnye tertulis macamnie..

"kakak, awak kan banyak duit..beli la kasut raya kat adik..adik xda pun kasut raya lagi..."

ades..!! terus aku tepuk dahi..ni la kalo kecik2 da ajar taip mesej.. aku membebel sorang2 kat dalam kelas tu. aku pun reply la...

"celah mane datangnye duit aku banyak sangat tu..(aku kan akak yang otai..men aku jer ngn adik2)..kasut aku pun xde nie..xyah kasut2 la..kite kaki ayam je g raye.."

lepas tu aku pun pokes la ngn lecturer aku ajo pasal software reuse..masuk lg mesej...

"ala..boleh la kakak..kalo awak x dapat beli 2 belah, adik dapat sebelah pun jadi la.."

ampeh punye budak...sempat lg tu...aku pun..

"ye la..nanti kalo aku ada jumpe yang kat tepi jalan tu, aku amekkan sebelah..aku bagi awak.."

malam tu sebelum tido, terpikir gak aku nak p carikan kasut kat budak nie..tapi kalo aku belikan utk die, mesti kena belikan utk si kecik lagi sorang tu.. pastu adik aku yang 1 lagi mesti cakap cmnie..

"awak beli utk die je.."

ades..!!! wat shud i doo....kalo yang jenis 3 pasang 5 hengget tu xde la aku kisah sangat...tengok ler sat lg kalo ak p kluor berpoye2, dapat gak la adik aku nie kasutnye...

0 yang ngomen: