Theme Preview Rss

Followers

selasa, 04082009

tadi lepas aku p SK Paya, Kangar..
untuk bincang pasal pojek subjek Pojek IT Management..
mule2 sampai kalut gak coz x penah p pun skolah tu...
jumpe GPK die...
garangnyeee...!!!
sebab chekgu besar die xda..
bile dah lama2 bincang GPK die pun da ok..
x garang da...
lepas tu GPK die bawak p kat bilik ICT dorang...
bincang ngan Puan Faizah yang incas bahagian ICT skolah tu...
bincang punye bincang...
tarikh pun berjaya ditetapkan untuk laksanakan pojek tu...

tengah sembang2 tu sempat la jugak aku tanye..
"puan, GB kat sni cmner yer..?"
puan Faizah jawab Ok tapi straight sket..
dalam ati aku gerun jugak la..
bantainye jenis "cengih", x ke naya...
masa nak balik, p jumpe GPK smle..
n masa tu chekgu besar die dah ada...

rupe2nye chekgu besar die ok jer...
x garang pun..
huhuhu..

da settle sume tu, kiteorang ape lagi..
meroyan la..
p makan tengah ari kat umah azie..
pastu p dusun..
dorang sibok dengan durian..
aku lak sebok dengan duku..
hahaha..
nasib baik pakai ayu jer..
kalo tak dah lama aku panjat pokok duku tu...

pastu p meroyan kat bukit air..
ada air terjun buatan kat situ...
boleh tahan best la jugak..
sebab air tu sejuk...
amek2 gambo..
nanti aku uploadkan sebab kat lam nset..
x transfer lagi..

masa kat bukit air tu..
buat perangai..
kasi ikan haruan makan buah duku..
wakakakaka...
pastu ada yang mencacatkan pemandangan aku...
budak2 (tak budak mane la..)mandi2 kat situ..
tapi ape yang dorang pakai tu...
masya Allah...ikan haruan x lalu nak makan buah duku...
ish3.. (sambil geleng2 pale lutut)

0 yang ngomen: