Theme Preview Rss

Followers

adOyAiii..~~

mate ngantOk benO nie..
tapi hasrat nak tidOq tu aku tangguhkan..
sebab aku nak pOyO2 kat depan pc nie sat...
line pulak sengal..
asyik errOr jer nie..
cilakau tOl... :menOng

***********************************************

max..!!!
kO nie nape..??
aku ajak p pikOm fest pun xmau...
bukan p buat per..
jalan2 jer...
kat sane xda jual makanan la..
xde nye aku nak mintak kO blnje aku....
tu pun xnak..
dah xnak, sudah la... :majuk

***********************************************

abg zam...!!!
mane akak ipar adik nie..??
lame dah adik tunggu...
xda jugak...
adik x kisah yang abg citer ari 2..
adik Ok je kalO abg Ok..
bukan adik yang nak kawen...
huhuhu...

***********************************************

abg ***..!! (kes sentitip)
ala..pasal mesej cam2..
abg ingat kalO CristianO ROnaldO kuar dari Man Utd..
sy jadi x giler Man Utd ker..?
Man Utd POreber la abg..
abg pun taw sy suke CR masa die kat spOrting LisbOn lg...
belum jOin Man Utd lagi masa tu..
so, nape abg msj cm2..?
ingat team abg bOle menang la kalO CR xda kat Man Utd..
jangan mimpi la abg Oi...

***********************************************

Qid...!!!!
siOt je kO nie ek..
mentang2 la aku demam masa cuti ari 2..
suke2 kO nak kutuk aku H1N1 kan..
xper2..
kutuk la...sampai kO puas ati...
aku ajak tengok citer setem sama pun kO xmau yer..
sebabnye aku demam masa cuti...
xper2 weh...buat la suke ati kO dulu..
aku kasi chance...

************************************************

kau..!!!!
sengal la ko nak p tapah minggu nie...
nak ikOt gak...
sampai ati p sOrang2..
xda la aku ter peruk je kat sni..
taw la sem nie aku nak pOkes kat study..
tapi aku pun nak ikOt kO jalan gak..
hahahahaha....

**************************************************

lecturer2..!!!
nape sem nie banyak sangat pOjek luar..?
adOyai...dah la kena gune dOit sndri..
kalO pOjek senang2 Ok la gak..
xde la kena kulu kilir cari kampeni...
yang nak kena ada matlamat,visi,misi dan nurse...
wakakaka...

***************************************************

kamOO...!!!
ha..kamOO la..sapO laie..
sOnOk da kamOO baca..??
aku nie menaip dengan penuh ketensenan nie...
kibod nie pun rasanya kalO die ada kaki..
sah2 da die lari dari aku..
hahahaha.....

0 yang ngomen: