Theme Preview Rss

Followers

kawan1 dan kawan2

aku: aku nak beli tedi bear la..
kawan1: muke ganas beli tedi bear..
kawan2: beli la tapi jangan sampai membazir lak..

aku: malas la nak kuar..ak nak study..
kawan1: sejak bile lak ko pndai nak study nie..?
kawan2: ok, xpe la..len kali la kuar..

aku: weh..jom p tengok wayang..
kawan1: hekeleh..lambat la ko nie..ak da tgk citer tu..
kawan2: nape la ak duk jauh kan..kalo tak ley teman ko..

aku: ak rasa cam nak nanges la..
kawan1: ko nie sejak bile pandai nanges nie..?
kawan2: nanges la kalo ko bole rasa tenang lepas tu..

aku: weh..ak xley tido..kepala serabut nie..
kawan1: nape dengan ko nie? esok2 je la cite..
kawan2: ko nak aku tepon ko skrg ker..?

aku: ak sedey, teringat kat org tu..
kawan1: ko nie bodoh sangat nak ingat kat die lagi pesal?
kawan2: sabar la..mungkin die bukan yang terbaik utk ko...

************************************************************

macam2 kerenah manusia nie kan...
kadang2 kita ingat..
makan sama, tido sebantal, lepak sama2..
orang tu akan paham kite...
tapi sebaliknye....
orang yang kite x penah jumpe..
setakat berhubung kat tepon jer...
lebih paham keadaan kite..

nak tak nak ak kena time..
sebab yang sakit tu berada depan mata aku..
sedangkan yang jaga ati aku...
terlalu jauh......

0 yang ngomen: