Theme Preview Rss

Followers

10.45 pagi - 2.30 petang

memandangkan batuk ak da lebih 2 minggu x baik2 lagi..
ak p la check up kat pusat kesihatan...
ak start p lepas habis kelas pagi tu...
pukul 10.30 ak p dengan joe...
jalan kaki lalu kat taman botani..
hahahaha...

sampai2 je kat pusat kesihatan...
ya tuhan..
ramai giler la manusia...
ak da la ad kelas pukul 12.30 tu..
cam x sempat je nak masuk kelas...

p la daftar..
dapat no 175..
masa tu baru 91...
ades...~~~
dekat seratus org nak tunggu nie..

da la lepas daftar tu..
dapat topeng kamen rider kiva..
hebat giler rasa..
terus ak p kluar..
nak testing kot2 bole transform..
x bole gak upenye sebab cuaca panas..
hahahaha....

joe tanye ak awat aku duk kat luar..
ak cakap la kat dalam tu serabut jer...
kang tetibe ak rimas..
menjerit kat dalam tu..
orang cakap ak histeria lak..
da x pasal 2 duk kat kecemasan..

tunggu punye tunggu..
terskip la kelas dr. ku ruhana...
tengah syok2 sembang ngan joe..
aku rasa cam no giliran tu x gerak pun..
rupe2nye da dekat pukul 1..
doktor2 sume p rehat..
ades...~~~

aku pun da bosan da tunggu...
topeng kamen rider tu pun da tah jadi per da..
kejap aku ikat ok jer..
pastu aku bukak..
ikat lak cam pocong tu...
aku rasa orang yang tgh tenat sakit masa tu..
tengok aku, makin tenat rasa nya..
orang len da la sakit..
aku lak buat perangai pelik gitu...

da dekat kol 2 tu aku nampak doktor da masuk bilik die..
terus aku cakap..
diam2 doktor da sampai..
padahal xda sape pun bising kat situ..
hahaha...

x lama lepas tu sampai la turn ak untuk di cekap...
cek suhu badan..
cek napas..
cek tekanan darah...
cek paru2 dan pari2..
cek tekak...
pastu die suh p kat luar amek ubat...

manyak jugak ubatnye..
ubat batuk opkos da die kasi..
siap ngan sudu lagi...
kasik ubat demam..
ubat sakit pala...
antibiotik...
ubat sakit tekak..

tergolek rasa dapat banyak ubat..
rasa nak jual balik jer..
rudz cakap ley jual balik..
masyuk beb!! katenye....

0 yang ngomen: