Theme Preview Rss

Followers

today is wednesday


nie gambar aku dengan Qid masa BBQ kat cherating. teringin lak dengan kopok tu. gambar ni xde kaitan dengan cerita aku nie pun. saje nak letak. hahahaha..

tadi masa aku dah habis kelas, aku dah janji ngn zati nak p pejabat bendahari sebab yuran aku x tolak lagi dari aku punye loan. prof ku ruhana lak habiskan kelas aku awal. pukul 1 stgh dah habis. sepatutnye pukul 2. aku pun terus p kat kelas zati. rupa2nye kelas budak zati ni cancel.

aku pun terus ajak die p opis bendahari sebab aku nak balik awal. badan penat sangat rasa padahal 2 kelas jer ari nie. pastu zati cakap opis tutup lagi time camni. die ajak aku p makan dulu. aku pun memang tengah lapar. p jer la.

masa aku da siap beli makanan n tunggu zati beli air, tetibe datang la 3 orang budak nie. datang duk kat meja sebelah aku tu pastu tetibe jer sergah aku. "hoi!" katenye. baru lah aku perasan yang budak tu 1 kos ngan aku. budak nie memang dah lama kenal aku. faris nama die. dari sem 1 sampai sem 3 aku banyak 1 kelas ngn die.

dia tanye aku dengan sape. aku cakap la dengan kawan aku sebab die x kenal zati. tak lama lepas tu zati sampai, zati tanye aku, sape tu sebab die nampak aku best sangat sembang ngan budak faris nie. aku cakap la budak 1 kos dengan aku.

si budak faris yang dengaa zati tanye aku macam tu die terus jawab, aku ex-bopren die. zati pandang aku cam nak kan kepastian dari aku (cewah!) aku pun jawab.. "malang giler nasib aku kalo die jadi pakwe aku".

aku pun tanya faris.. "ko buat ape masa cuti ari 2? aku dengar-dengar ko selalu karoke dengan bini ko". zati yang konpius terus tanye aku, "die dah kawen ke?" aku pun jawab " ha ah..sebab tu aku putus dengan die ari tu".

aku pun sembang-sembang tetibe faris sound " cakap je banyak, makan lambat. nanti x habis nasik. sebab tu la aku nak putus dengan ko ari tu" tersedak aku tengah makan masa tu. nasib baik tak terkeluar balik jer nasik aku. "bengong betul ko nie" kata aku kat faris.

da penat sembang cam orang tak berapa betul, faris pun meminta izin untuk ke kelas dan aku dengan zati pun berangkat untk ke pejabat bendahari. nasib baik la urusan kat pejabat bendahari tadi tak ada yang menyakitkan ati aku.

sekarang dengan berbesar hati aku rasa macam nak tido jer....

0 yang ngomen: