Theme Preview Rss

Followers

pakai vs guna



VS




nie la citer sebenarnyer....malam tadi dalam keadaan yang agak kebosanan..aku menelepon la kawan aku sorang nie...sembang punye sembang dekat sejam jugak...tetibe aku bertanyakan soklan nie kat die...

aku: weh..ko pakai minyak rambut aper..?
die: aku pakai brylcreem..
aku: aku pun sama...tapi sekarang aku pakai elite yang chill out tu..yang lam botol cam air tu..
die: oo..aku taw..
aku: best wo pakai yang tu..
die: pakai baju..minyak rambut orang guna..nie lagi satu penyalahgunaan bahasa..
aku: huh! yela2..
die: kalo pakai minyak rambut tu, sapu kat badan pastu melekit jer..
aku: mengong tol ko nie..
die: yer la.. pastu pegang2 melekit, kena peluh melekit..
aku: dah la wei..aku dah pikir bukan2 dah nie..
die: aku pun sama..

habis la perbualan mengenai minyak rambut..

0 yang ngomen: