Theme Preview Rss

Followers

macam2 hal

dengan ini nak memulakan kisah yg paling mengarut kat muka bumi ni..diesebabkan da jemu melayan fb..aku pn duk la kat blog, sapu2 sampah yg mane patut..hahahaha...

ades, dari start masuk sem baru lg aku x mencarut, eh silap..mengarut kat dlm blog kesayangan aku ni..sayang la kan..hahahaha...

dengan ini nak mengumumkan kecemerlangan aku..x ponteng kelas..hahaha..baek kan aku ni...kononnye la..mmg baek bile tinggal benda yg kite selalu buat..

selama masuk sem baru ni, macam2 benda da jadi..pahit, manis, tawar, payau...yg bole buat kencing manis, darah tinggi, gaut, heart attack, mosquito attack..macam2 la...nak diceritakan, bikin gua panas je..

sentiasa melarikan diri dari paparazi yg sentiasa dahagakan cerita2 sensasi dari aku...hangat dan panas macam sate kan aku ni..hahaha....

perasaan aneh itu..dah berlalu pergi...pergi bersama die entah kemana..ala..benda yg lepas x usah dikenang..ayat konon2 jiwa la....

karoke? masih belum lg..akan datang..mungkin..kfc? sudah berkali2...macam mana mungkin aku meninggalkan twister kfc yg sedap itu..ye, serius saye sukekan twister kfc tu..(yg lama oke)

seminggu lepas saye ke KL..melepek2 kat UPM...hehehe..beberapa hari selepas itu, saye merayap x tentu hala bersama rumet dan beberapa orang kawan...melepek2 kat pantai merdeka...beberapa hari selepas itu lagi saya melepek2 kat taman negeri perlis pula....

kat perlis tu, masuk hutan, keluar hutan...masuk gua, keluar gua..masuk bilik, keluar bilik...masuk makanan, x keluar2 dah...smpai kolej baru keluar...hahahahahhaahaha....(dey! ape cerita ini??)

keinjuredan kaki aku masih terserlah tapi aku cukup bahagia dengannye..hahaha..injured sebab seronok xpe...confirm x nanges..

ketagihan choki2 semakin menjadi2..ades, dah la susah nak cari choki2 kat sini..nak kena rompak kilang choki2 kot...sekali aku jumpa choki2, aku beli macam nak jual semula je..penah gak kena sound ngan toke kedai tu "nape x amek sume dik"...adoiiii...senyum dengan manis aje la...hahahaha...

oke, dah nak stop sebab dilanda masalah kebuluran.....
daaaa~~

0 yang ngomen: