Theme Preview Rss

Followers

lagi2 rambut..



tak habis2 hal rambut kan..?? sekarang dengan rambut macam ni..kadang2 menutup mata...nak pakai skaf...tengok macam budak ni....

comel kan..? tapi kalo aku yang pakai skaf tu, x sampai seminggu dah jahanam...gerenti patah...aku pun xtaw pasal ape aku ganas sangat..kena pakai skaf besi kot..berat sekilo baru tahan lama...hahahaha...

teringin gak nak rambut macam ni..tengok la dalam masa terdekat ni..kalo ade, ade la...kalo tak pn, balik umah, potong rambut jadi macam ni je..hahahaha...

errr..dulu penah la buat rambut macam ni..kadang2 terasa gak rindunyeee....

*gmba2 ni melibatkan style sahaja..bukan kaler..huhuhu....

1 yang ngomen:

Bunga Binti Nordin said...

upload la gmbo aku..
ngeh ngeh ngeh