Theme Preview Rss

Followers

salah dlm betul, terkilan dlm gembira

saje nk tayang gmba..hehehe..
















ades..sebenarnye kan..aku da taip entry utk post ni da panjang giler (panjang la sangat) tp bile nk post je smlm, line buat hal..mula2 rasa senang da hati sbb mesti die autosave...tgk2 yg die save, gamba kat atas tu je..adess~~~ -stop-

life is so complicated kan..kadang2 kita rasa keputusan yg kita buat tu da betul da...walau hati da yakin sangat, tapi yang salah tetap salah...macam keputusan aku utk pergi ke tempat seperti yang diatas..bukan senang utk berkata 'ya' bila hati sendiri tak pasti..sejam sebelum gerak pn aku masih lagi musykil dengan keputusan aku..bila aku da berada kat tempat tu, aku yakin yang keputusan aku ni betul...tp bile da lama..aku jadi musykil balik...hurmmmmmm...benda da lepas..

aku teringat sesuatu....
***************flashback**************
org tu: ko ni apesal buat blog?
aku: saje suke2..
org tu: saje sebab nk hentam orang laen?
aku: ish, mne ade la...
org tu: habis tu?
aku: saje je..tmpt nk luahkan rasa..
org tu: macam la ade orang baca blog ko..
aku: biar la..orang nak baca, baca..xnk baca, sudah..aku x paksa orang baca blog aku, terpulang la..
org tu: eleh...
aku: (dalam ati) budak ni cam x puas ati kat aku je..ape hal ntah...
**************end of flashback***************

suke ati kau la kan..yang penting jangan nak menyusahkan hidup aku..tp serius la aku buat blog ni mmg utk saje2..nseb baek la ade blog ni.xde la rmai yang patah gigi kne ngan aku..sekurang2nye bile aku x puas ati kat orang, aku ade tempat nk luahkan ape yg aku rasa..thats it and nothing more..


2 yang ngomen:

Sham said...

arghhhh... tak abes2 promot MU.. tak leh blah.. ahahaha.. MU kalahhh... bluekkk..

unknown said...

Cam...ko jeles ek..hehehe..