Theme Preview Rss

Followers

jiwangnye perasaan..lalala~~





serius aku suke gmba nie..suka pada kata2 puitisnye..

sudah jiwang sekarang..lalala~~

dengan penuh senyuman aku menaip nie.hehehe..senyum sebab hepy la..sengal je..hehe..hepy sebab..baru pas layan fb td..jumpe budak yg aku sllu kacau masa skolah dlu..pantang jumpe die mesti aku jerit pgl alonggggg..!!! masa tu die malu2 je..~miss that time~ td aku jumpe fb die..rasa nak menjerit tang tu jugak...lgsg x berubah muka die...along2..

pasal personal daily life..so far alhamdulillah..xde pn yg pelik2 jadi mgu nie..cuma masa utk aku bermalas-malasan kat atas katil semakin bertambah..hahaha..menaikkan berat badan tapi bukan menggemokkan diri..ade lainnye disitu..

la nie sama ada korang perasan or tak, org ramai berkata2 mengenai rafiqin darwisy yang mengutuk kematian allahyarham din beramboi ~alfatihah~. tp siyes mmg kojaq (kuang ajaq) budak tu..nak dimarah, salah..x dimarah pun salah...tp dah marah pn da pn..bukan pe..nk marah lebih2, kecik lg budaknye..mimpi pn belum lg agaknye...tp kalo x dimarah, x sedar lak nnt...

aish...ade keje pulak..mmg ade citer lg nie tp next time la...

0 yang ngomen: