Theme Preview Rss

Followers

tak bisa memiliki...

pehpalih la jiwangnye aok nie..pantang dengar tajuk lagu sume jadi tajuk entry blog...kenot go la...lame betul da koi x mencarot (mencarot??) kat dlm nie..bz sgt2...x sihat lg..nie pn baru baik demam...suara pn haru gak lg...

ari sabtu ngn ahad ari tu aku ada program kat MMU, Cyberjaya...untuk menyampaikan ke mmu tu bukan keje senang...macam2 kne buat kat UUM nie..nak urus itu ini..masalah itu ini..ari sabtu tu gerak..aku masih lg demam..penat mmg penat tp ape yg ak dapat masa tu x mungkin aku dapat pada lain masa..agak skema..!!

keadaan mental aku sekarang agak kucar kacir..seriously, kucar kacir...terlalu banyak benda berkenaan hidup yg ak pikir...berkenaan perasaan...berkenaan persahabatan...menjaga hati org yang x menjaga hati aku...haisshh!!! They prefer 2 do wat will make them smile even their smiling will make others cryin...

sudahlah..jangan menangis lagi.... ttbe lak dengar lagu nie...kenapa la aku ni x pndai..bukan x pndai sket tp x pndai lgsg nk kecewakan kawan2 aku..kenapa aku perlu jadi kawan yang terbaik sedangkan dorang x pernah sekali pun mencuba untuk itu...menghargai aku..? mungkin juga tidak...

terima hakikat wahai muni..kau hanya sandaran masa dorang susah....

semalam...aku mintak sorang ni ajar aku utk jadi keras ati...bukan sebab aku desperate sgt tp utk protect perasaan ak sndri...and aku da tulis atas kertas dan tampal kat dinding bilik aku kat sebelah katil...utk peringatan aku sendiri...mungkin aku akan jadi lebih kuat...segagah rasaksa....hahahahaa...

harapnye hari2 akan datang, aku masih bole ketawa macam sebelum2 nie sebab sekarang aku hampir kehilangan nikmat tu......

0 yang ngomen: