Theme Preview Rss

Followers

cerita paintball itu...


assalamualaikum wbt..
agak macam x bole blah je mula2 lg da letak poster..hahaha..mmg aku bangga sebab taruk no tepon aku tp kalo kat sni terpaksa di cencoredkan la...
segala ketakutan pasal projek nie da hilang..lesap!! tinggal rasa hepy n sedih je..
hepy sebab program nie da bjalan dengan lancar..lebih lancar dari ape yg aku n kengkawan jangkakan...
sedih sebab aku dan kengkawan terpaksa akhiri program nie..rasa seronok organized ngn pihak KPA Events..mmg cemerlang!!
kepada abg saiful, abg fazril, mr.marshall abg mat dan kengkawan...kepada team2 yg terlibat.. bounty hunterz, unnamed, deepOrbit, red berry, al-hasyimi, at-tamimi, black devil, 7 general, black berry and silent killer..terima kasih banyak2..korang sme mmg best and sporting..
aku dan kengkawan pn puas ati sangat2 sebab dapat men jugak..
walaupun kne tido kat padang 2 dua malam sbb takot barang kne curik, tp xpe..ktrg puas ati sangat2....

*edit sket..dulu aku duk pikir awat la org sanggup habis duit men paintball..la nie ak da taw npe..kepuasan!! mmg puas ati..

0 yang ngomen: