Theme Preview Rss

Followers

Kenangan Terindah

Tanggal 31 Oktober 2009 berlaku la sesuatu yang paling bermakna dalam hidup aku. Kenangan paling indah bagi aku selama aku belajar kat UUM nie....

hahaha..giler skema ayat aku..ak mmg x pndai tol nak buat ayat skema2 nie...karangan da bape tahun tak buat..huhuhu...

selama 2 tahun setengah aku study kat UUm...baru semalam la aku masuk library n buat asgment kat dalam tu dari pukul 10 pagi smpai 5 ptg..hahaha..

tu pun sebab kawan aku yang ajak..kalo tak mmpus aku malas..20 minit pertama aku duk lam tu..mata da berat da..ngantuk giler...masa tu aku pun pelik pasal org suke sangat duk kat library tu..

last2 layan gak la suasana sunyi tu..hampir siap asgment 50 pages aku...bile da last baru la ak taw pasal per org suke duk kat library...sonok buat keje upenye...

kalo pada aku lak..buat kje last minit ok la kot..mmg ley siap..kalo saje2 jer nak study..mmg xley..da la kondusif tol utk tido..senyap, sunyi dan sejuk..cukup pakej tu...

sebelum ni ak mmg ada masuk library tu..tapi mmg bukan utk study..utk lepak2 jer menghilangkan panas di badan...nak skodeng2..hahaha...ingat ak nie baek sangat ker...?? nak skodeng xyah p jauh2...library sudah..

0 yang ngomen: