Theme Preview Rss

Followers

keTENSENan meLANDA



muke tensen giler..hahahaha....smlm aku p amek letop ak kat kedai..pergh..!!! kurang 20 hengget jer setengah ribu..setengah ribu taw..bukan seribu setengah...



rindu giler kat lappy aku nie...ish..tak terkata..buah ati pengarang jantung pisang lemak manis yang sedap dimakan begitu saje...

nie je berita gumbire yang aku ada...yang laen sme melihatkan keTENSENan hidop aku..pagi esok aku ada presentation repot projek aku kat perlis bulan pose ari tu...malam tu pulak ada mid sem IT Management...adoyai..!! ari lusa lak...tgh ar tu aku ada mid sem Operating System..mlm tu pulak aku ada presentation progress report untuk SOftware Engineering...tertekan kepala lutut aku smpai lebam da pikir..yang aku pelik tu pasal la mid sem aku tak habis2..org laen da amek paper final pun..aku masih ngn mid sem....

lg 1...ari tu aku da plan nak balik cuti sem nie konon2 nak nek train...pertu budak2 nie bodek lak ajak nek flight...ades...pastu skrg nie ak xtau nak nek per..kang tolak mmber ajak..terasa ati lak....senang2 ak blk nek bas terus ke tanah air tercinta jer la....xyh duk pikir2 nak transit kat mne2...hahahahaha....wat a gud idea...kehkehkeh...

next week ada conference lak...kalo p, pastu anta repot..dapat seploh markah...tapi kne bayo 20 hengget..kalo x p, duit jimat..markah x dapat...adeh...ada pulak gitu kan...hish...mne nak carik duit..??? kalo ak mintak balik kat abg yang baiki letop aku tu..agak2 die kasi tak...???

*****************************************************************************

0 yang ngomen: