Theme Preview Rss

Followers

aku weng, kepala da senget!!!

dah 2 ari aku demam...dah 2 ari jugak aku menyusahkan kawan2 aku bab2 beli makanan nie. nie pun ngadap pc macam zombie..berbungkus ngan selimut. esemen x siap2 lg. pakai kul fever pun x baik jugak. lagi teruk ada la. mencekik ubat 6 bijik skali makan. ngan panadol, antibiotik, macam2 ler.. geli leher aku nak telan ubat tu. tapi yang menjadi kepelikan dan kemuskilan aku.. demam2 pun makan banyak gak. giler kentang tol. smlm jer dari pukul 4ptg smpai 8 mlm, aku makan misup, nasik ngn tomyam pastu misup lg. macam ada membela je....urmm..muskil2..

3 yang ngomen:

Uruchimaru @ kf said...

deman kus ku skot ka ni ape dh =p

green said...

ak pun rase ko demam kus2..
haha

karatdotcom said...

melampau banyak makan...demam apakah ini????karat pon turutmushkil...kehkehkeh,....lexs r......karat pon kalo demam nafsu makan bertambah...hurrrmmmm......