Theme Preview Rss

Followers

akhirnya...!!!

akhirnye lepas beberaa ari aku memenatkan diri...
smlm berlangsung la makan malam yang dah dirancang..
walaupun di tunda banyak kali, tapi akhirnya berjaya jugak dilaksanakan..
mule rancang bese2 jer..tapi last2 p makan kan
PUTRA BRASMANA HOTEL, KUALA PERLIS.



pastu balik2 ak tgolek atas katil...lupe jer da nak mndi..lg pn da pukul 1 pg...dengan perut yang agak2 macam kenyang..badan penat..mata pn mengantuk sbb smlm tu x tido..tukar baju..terus kuak lentang atas katil...pastu tgh mlm(x tengah malam mane la..) asyik terjaga jer..padan muke aku..sape suh x mndi...lepas subuh baru lena tido...

tapi dlm kol 8 ada org tepon...buat suara nebes tnye aku...
betul ke bas yang kiteorg naek p dinner tu excident masa otw balik dr kuala perlis...
aku dengan sore mnje dan mnggude(haktui!!) jawab ler...
mane ada..kteorg da selamat da smpai...pukul 1 pg td smpai kat UUm..jawab aku..
menurut die..kawan2 nye sume cakap bas yang aku n kengkawan naek tu excident...tu yang die menelepon aku untuk bertanyakan kepastian...
sayang gok die kat aku..(wakaka..perasan cam sial..!!!)

la nie da habis da segala program aku..
nak pokes kat study..
da nak exam nie..
huhuhuhuuhu....

0 yang ngomen: