Theme Preview Rss

Followers

sahur tadi..

run baby run..
don't ever look back..
they'll tear us apart..
if you give them the chance..
belagu bunyi telepon mudah susah alih aku..
mengeluarkan runut bunyi lagu check yes juliet-we thw kings

ades..~~
mnde pulok dah nie ngaco aku tido betol..
kate aku lam ati dengan loghat temerloh.

rupe2nye budok nisak mengejut aku sahur..
kalo kebesaannye aku mngejut die..
die smangat sangat nak sahur kot sebab smlm die msg aku..
bjaye bukak penutup botol kicap dengan selamat..
bukan cam aku bukak sampai 2 jari aku luka..
hahahaha...

aku pun bangun, aku pun memiskol pulak budak lia menandakan aku da bangun dan akan ke bilik die yang sekangkang kera dari bilik aku seperti yang diperkatakan oleh budak nisak..tapi aku rasa letih juge kera tu nak mengangkang nak menyampaikan ke bilik aku tu...pelik beno..bile masa tah budak nisak tu sempat ukur kangkangan kera tersebut..

lepas siap basuh2 muka, gosok gigi, ak pn p la bilik budak lia nie..bawak periuk nasik dengan nasik yang aku da panaskan masa aku bangun pukul 3pg tadi tu..bawak cawan siap aku da isi vico kat dalam tu. tinggal nak tambah air panas je..

p la kat bilik budak lia..santap punye santap..x sedar da pukul 5.30..kalut sebentar..pastu p basuh la pinggan mangkuk..

sampai je kat bilik aku..buat la ape yang patut...

0 yang ngomen: