Theme Preview Rss

Followers

ngarut jer lebey...




aku dan gitar...
hahahaha...
ada gaya ke ngak ada..?
poyo jer..
masa nie kat umah makcik ira kat perlis..
masa nak balik sempat jugak la aku petik2 gitar tu..
posing ler terus...
bukan sllu jadik budak giler cam...
huhuhu...

seminggu aku cuti duk kat umah...
4 ari aku ulang alik ke....



demam punya pasal...
nasib baek bebas dari virus berbahaya....

dalam cuti ari 2 kawan aku cakap..
cinta die da direstui...
Al-Hamdulillah....
aku harap kekal la jodohnye...

erm...
pasal entry aku yang berbaur perkahwinan...
seperti yang dikomen oleh chekgu firol tu...

aku nak tanye..
panas ker...
aku rasa bese2 jer..
tapi napa lak ada yang terasa..
aku xda pun state name sesape..
umum jer..
hasil dari pendapat aku..
bukan nak tuju kat sape2 yer..
sape yang terasa tu..
aku mintak maap...
bukan maap sebab aku buat entry camtu..
tapi maap sebab aku xda niat nak kate kat sesape...

tapi bile ak pikir balik..
awat nak kena terasa..??
urm..~~~
biaq p la...

0 yang ngomen: