Theme Preview Rss

Followers

woksop adobe potosop...

aku sekarang nie dalam woksop adobe potosop...
maleh beno lak nak menumpukan perhatian..
(bile masa la aku penah rajin bab menumpu nie..)
dapat pulak tenet...
ni je la koje aku...
banyok pulok idea datang...
mencurah2 ke ladang lada itam..
semalam p poye2...
letih giler rasa...
tapi slamber je la..
huhuhu...
woksop nie ada 2 sesi..
sesi 1 pagi ni la.
sekarang nie..
tengah ngajo edit2..
buat super impose pe sme tu..
pastu sesi 2 tengah ari nanti..
aku rasa macam malas masuk jer da ptg nie..
kawan aku selaku ajk woksop nie cakap..
nanti dapat sijil separuh...
lantak la separuh2 la...
yang penting share aku dalam industri pemakanan ada jap lagi...
tu yang penting..
lapo nie..
dari tadi makan gule2 je...
jap aku makan halls..
jap lagi mentos..
pastu fruit plus lak..
kalo mabok la sat lagi..
xtau la nak cakap pe...
(tapi mabok ke..??)

0 yang ngomen: