Theme Preview Rss

Followers

lalalalala...


kelas aku start pukul 12.30 ari nie...
sementara pagi tadi aku boleh la berpoye2 dulu...
pastu dengan penuh semangat kesukanan aku pun bersiap la p kelas...
pukul 11.50 (jam aku), kalo jam orang laen dalam pukul 11.40 barukan....
aku pun naek la bas nak kelas...
besenya kalo kelas pukul 12.30, pukul 12.00 baru aku naek bas..
ari nie semangat die lebih sket..
tu yang awal tu..
sampai jer, aku siap beli paper ngan mentos lagi..
takot ngantok masa kelas En.Rusdi nanti...
aku meneruskan perjalanan yang berliku ini untuk ke kelas...
sesampainye di kelas, aku terlihat notis di pintu..
"DEAR STUDENT, OUR CLASS TODAY (DESCRETE STRUCTURE) IS CANCELLED AND I WILL SEE YOU ON NEXT WEEK"
adeh..!!! jeritku (di dalam ati)
lantas aku melagukan syair nan indah dan berpuitis...
"SIA-SIA SUDAH....
kita jalin cinta..
bila hati selalu berbeda...."
"SAMPAI KAPAN LAGI..
KU HARUS MENAHAN..
RASA KECEWA DI DALAM DADA..."
(habis dah bersyair..)
tiba-tiba ku pandang langit...
gelap...!!!
akhirnye suara aku membawa rahmat...
(lepaskanlah genggaman tanganmu...
pergilah dia menantimu....)
ku capai telepon susah alihku yang berada di dalam beg...

hijau giler...
ku taip mesej...
"tensen aku kelas kensel lak..
da la semangat giler p kelas nie.."
aku pun meneruskan perjalanan yang berbukit bukau ke lab multimedia..
dan sehingga sekarang aku masih bertapak di sini...
dan pada firasat aku akan mendirikan rumah tanpa tangga disini juga...


argh...!!! ngarut jer...
"oh tak mungkin..
tak mungkin....
(lupa lirik dah..)
aku masih mahukan rumah dengan tangga dan lift..
serta swimming pool untuk aku melemaskan pakaian..
boleh la duduk cam kat tepi sungai basuh baju..
sambil nyanyi lagu...
"melenggang hai melenggang dengan tari lenggang..
kalau baik hati nanti orang pun sayang..."
huhuhu..sonoknyer...
x sabar rasa...
wakakakakakaka.....

0 yang ngomen: