Theme Preview Rss

Followers

kena marah..!!

malam tadi..sedang aku tergolek2 kat atas katil..
(dalam keadaan yang bahagia..tiba-tiba......
"nape adik buat macam ni? adik nak jadi ape ni?!!"
agak keras kalau di ungkapkan dengan kata-kata..
aku pun agak terkejut..membalas...
"nape? jadi orang la..dan isteri yang solehah.."
(sempat lagi buat lawak bengong)
"abg serius nie. nape adik buat macam nie? nak jadi TOMBOY?!!"
oh..!! rupa-rupanya beliau sedang berkata-kata menganai rambut aku..
aku fikirkan berkenaan apa tadi..
"ala..abg nie..kan dah bese macam tu..dari dulu lagi.."
kata aku dalam nada membela diri...
"bese ape? dah elok dah ari tu kan, pastu g potong sampai macam nie..nape?!!"
(marah beno abg aku nie malam nie..kena sampuk ke ape..? mentang2 malam jumaat)
"abg, adik pakai tudung kan kalo kuar.."
lantas aku membuktikan dengan meMMS gmbo2 ayu aku..wakakaka..
"ye la tu..jangan nak buat perangai dah. dah beso da..dah elok kawen da adik nie."
(yess!!die dah start buat lawak..)
"woo..abg buat la intebiu cari adik ipar.."
"banyak songeh kau ye..!!"

melarat jugak la mesej ngan abg aku nie...sampai tetido aku..
lagi 1 nasib baik la die bising dalam mesej jer..
kalo depan aku, habis la aku..
sah2 kena bedal..
hahahaha....

0 yang ngomen: