Theme Preview Rss

Followers

doaku untukmu

Ya Allah, jika benar dia bukan milikku, jauhkanlah dia dari pandangan mataku, lenyapkanlah dia dari fikiranku, matikanlah hatiku dari menyayanginya. Kuatkanlah aku untuk melupakannya. biarkan segala kenangan manis yang kami lalui bersama menjadi sebuah kenangan yang tidak mendera perasaanku. Ya Allah, aku rela kehilangannya jika dia tidak tertulis untukku. Aku rela kehilangan seorang yang begitu sempurna padaku sekiranya Engkau menggantikan aku dengan wanita yang lebih baik untuknya.

Ya Allah Ya Tuhanku, jika benar rusuknya ada padaku, dekatkanlah dia denganku. Jadikanlah dia sebahagian dari hidupku. Jadikan dia sebagai sumber kekuatanku untuk menempuh dugaanMu Ya Allah. Sesungguhnya dialah kebahagiaanku, dialah ketenanganku, dialah segalanya bagiku. Jika benar dia telah tertulis untukku, letakkan aku tetap dihatinya. Jadikan kasih sayang antara kami terus berkekalan hingga ke FirdausMu Ya Allah.

Ya Allah, betapa sakitnya sebuah perpisahan. Kuatkanlah aku untuk menghadapi semua ini. Sesungguhnya Engkau tidak memberi ujian sekiranya aku tidak mampu untuk menghadapinya tetapi aku begitu lemah dengan keadaan ini.

1 yang ngomen:

sha83@kaizer said...

bawak² bertunang jgn le gtu...
nt2ade bajet lain aku koling ko