Theme Preview Rss

Followers

uhuk..semalam punye malam

Aku tengah study finance nie. Agak bosan sebab soalannye memeningkan kepala aku. heart attack aku nak menjawab soalan die. Naseb baek final nanti objektif punye soalan. Bole gak men golek-golek pensil ker, tendang-tendang kaki meja ker. Sekurang-kurangnyer dapat gak jawapan walaupun 25% jer kemungkinan untuk betul. Bebudak si ira ngn dayah da selamat melayarkan bahtera di alam mimpi. Aku lak buat-buat rajin study. Huhuhu.. bukan per, aku punye mood nak study nie da la susah nak datang. Alang-alang dah ada nie, biar la study jer terus. Sambil-sambil tu dengar lagu. Mengeluarkan suara yang membawa rahmat. Bia ujan sket ari esok sebab dengar-dengar kabar asap kate nak xda letrik. Sesak giler la kalo xda letrik. Gerenti panas pas2 aku xleh nk buat ape. Nak tido pn x boleh sebab panas. Xkan nak tido sambil bukak pintu bilik. Ces!! Sengal jer aku rasa. Ak sekarang nie tengah layan lagu taylor swift – love story. Masa mula-mula aku dengar lagu nie kat bilik Qid. aku siap kutuk lagi cakap buat per la dengar lagu x sedap 2. Da la ulang lagu tu jer. Naek semak kepala otak aku. die cakap best. Bile sekarang aku dengar betul-betul la best. Tekan next keluar lak lagu mantera – bengang. Next lagi kuar lak classic guitar – send me an angel. Aku da la giler dengar bunyi-bunyi gitar nie. Syok giler ler. Layannn je. Smalam masa sembang ngn sorang tu aku bukak la folder classic guitar nie. Time tu lagu wind of change. Die siap tegur lagi “ko nie dengar lagu opera cina ker?” ampeh tol. Punye la aku menghayati seni, die lak cakap lagu opera cina. Sambung balik pasal ape yang aku tengah study nie. Kira expected rate of return bagi Doreena Berhad. Yang aku peningnye nie, kat sini die kasi expected return je. Yang ada pasal expected rate of return cume refer to table 6.1. table pn xda, ntah mane-mane. Cmner aku nk refer? Sebut lak pasal expected nie. Sebenarnye hidup aku kat sini sem nie x sama cam aper yang aku expect dari awal sem ari 2. Semuanya unexpected. Ape yang aku nak kebanyakannye x menjadi. Harapkan padi, padi x menjadi. Hope gate, gate eat rice. Nasib baek dekat ngn siam. Bole la beli beras siam jer. Ermm..da dekat pukul 6 pg da. Aku pun x mengantuk lagi. Rasa-rasanye sempat aku nak tido kejap lagi kot. Xda letrik pukul 10 katenye. Kalo ari ujan, xda la panas sangat nak tido. Ah!! Xyah la pikir pasal tido. Sejak bile lak aku nie susah nak tido kalo da mengantuk tu. Balun jer. Kluar lak lagu khairul idlan – aku yang kau panggil sayang. Mengingatkan aku pada seseorang. Seseorang yang aku sayang tapi terpaksa aku tinggalkan. Muahahaha. Sengal jer ayat aku tu. Ira kawan aku nie tengah giler dengar lagu nie. Ntah pesal tah. “siang ku menyebutmu, di malam sunyi ku di goda rindu”. Ces!! Ape la malam sunyi digoda rindu.cari la mnde laen suh goda. Nexttt!!! ST 12 – cari pacar lagi. Aku ada tengok video klip lagu nie ari 2. Agak sengal jugak la video klip die. Klako jer aku rasa. Ikut suke deme la. Ada aku kisah?? (AEF pinjam ayat jap!!!) ekceli aku nie jenis gilekan music. Suke sangat mendengor lagu. X kisah la lagu per aku layan sume. Lagu yang dari dulu x pernah tinggal setiap kali aku bukak folder, MCR – I don’t love you. Best giler. Maknenye mendalam menusuk kalbu. Hahahaha.. xda kaitan pn. Tadi dalam kol 11 aku ada mesej kat kawan aku suh die masak bubur nasik. Aku tengah ngidam. Huhuhu.. habis aku makan tadi. Teringat kat mak aku sebab tu aku suh kawan aku tu buat. Mak aku selalu buat bubur nasik kat adik aku yang kcik tu tp habis aku yang bedal. Adik aku tu x makan pn. Aku bukan per, xnk membazir jer. Now lagu pesawat – mirage. Bole tahan lagu nie. Dulu aku ingatkan x besh. Kalo aku citer pasal lagu, ntah bile la nak habis. Maleh la da. Hehehe.. erm..da pukul enam satu minit Sembilan saat. Ces!! Cicak nie men skodeng-skodeng lak kat lampu. Aku debik kang baru tau. Nak sambung study la. Tengkiu sebab sudi luang baca mnde yang xbpe nk ada pekdah nie.. muahahahaha… (rasa gelak nie sambil nk tergolek-golek jer)

0 yang ngomen: